Дали некогаш сте погледнале во шофершајбната на вашиот автомобил и сте забележале мали црни точки? Се прашувате зошто се таму?
Секојдневно поминуваме многу време во автомобилот, а не знаеме многу детали. На пример, малите црни точки околу шофершајбната, за што се тие?
На каросеријата на автомобилот се залепени модерни стакла на автомобилот и на нивните рабови се става специјално лепило кое кога е суво изгледа многу грдо и непривлечно.
Ова е причината зошто црните точки буквално се бојат со керамичка боја и потоа се печат во рерна на 150 степени Целзиусови. Овие точки го спречуваат трошењето и топењето на лепилото, а воедно прават нашето возило да изгледа естетски убаво и привлечно, пишува City Magazine.
И да, точките имаат свое име.
Таа црна лента што се обвиткува околу прозорецот се нарекува фрит лента и всушност е керамичка боја која е вградена во стаклото и не може да се отстрани или изгребе.
Сето ова за веб-страницата Travel + Leisure го објасни Ричард Реина, експерт за производство на автомобилски производи.
Значи, овие црни точки „обезбедуваат сигурна точка на допир помеѓу стаклото, лепилото и рамката на шофершајбната“, објаснува Реина.
Во суштина, малите црни точки помагаат да се одржи шофершајбната на место и да се спречи да се движи додека автомобилот се движи. Без тие точки, ветробранското стакло лесно може да испадне од рамката.
И уште една важна работа.
Ако малите црни точки на шофершајбната на вашиот автомобил почнат да се лупат од стаклото, треба да ги замените. „Црните точки на ветробранското стакло имаат важна карактеристика и не треба да се обидуваат да се поправаат или заменат. Тие ја штитат врската помеѓу вашето ветробранско стакло и вашето возило, а без нив шофершајбната не би одговарала на вашиот автомобил правилно“, објаснува Реина.