Напор, труд, трудољубивост и упорност се клучни за успехот, но се чини дека улога може да има и месецот на раѓање на детето. Податоците собрани од Atom Learning открија дека децата родени во ноември имаат голема веројатност да се снаоѓаат добро во основното училиште, додека оние родени во јули се најбавно да го достигнат нивото.

Резултатите се добиени врз основа на анализа на 5.000 ученици од 6-то одделение, со која експертите се обиделе да откријат дали постои врска помеѓу месецот на раѓање на детето и неговиот академски успех.

Истражувачите дошле до сознание дека децата родени наесен обично имаат подобри резултати од нивните врсници кога станува збор за образованието, додека оние родени во текот на летните месеци се борат да ја надополнат таа разлика. Сепак, децата родени во јуни се покажаа како исклучок од ова правило бидејќи тие го имаа осмиот највисок резултат и се рангирани пред децата родени во март и мај.

Академскиот успех се мери врз основа на постигнувањата во вежбите по математика, англиски јазик, природни науки и вербално и невербално расудување.

„Децата родени подоцна во академската година имаат помалку време да го развијат својот вокабулар, да вежбаат социјални вештини или едноставно да го запознаат светот. Ова може да влијае на нивното приспособување кон основното училиште, предизвикувајќи ги да заостанат зад своите соученици“, коментира Ана Мастерсон од Атом. Учење. , како што објави The Mirror.

„Пролетните бебиња заостануваат зад децата родени во јуни, но родителите не треба да паничат. На секое дете треба да му обезбедиме соодветна поддршка за нивните индивидуални потреби и да бидеме трпеливи, а потоа нема причина да не напредуваат“, вели таа. заклучи.