ЗОШТО Илон Маск одеднаш размислува да создаде „апликација за сè“ и што значи тоа. Ова прашање се појави откако милијардерот извршен директор на Тесла го купи Твитер за 44 милијарди долари. Но, Маск не откри премногу за тоа што планира да прави со Твитер или дали воопшто планира нешто. Ројтерс пишува дека Маск сака да создаде „апликација за секого“, концепт кој често се нарекува „супер апликација“ кој е многу популарен во Азија и компаниите ширум светот се обидоа да го реплицираат.

Што е „супер апликација“?

„Супер апликацијата“ или она што Маск го нарекува „апликација за сè“, е опишана како швајцарски армиски нож на мобилни апликации, нудејќи пакет на услуги за клиентите, како што се пораки, социјални мрежи, услуги за плаќање и купување.

Тие видови апликации се широко користени во Азија бидејќи мобилните телефони се примарна форма на пристап до Интернет за многу луѓе, напиша минатата година Скот Галовеј, професор по маркетинг на Универзитетот во Њујорк и ко-домаќин на технолошкиот подкаст Pivot.

Кинеската супер апликација WeChat има повеќе од милијарда корисници месечно, според една проценка, и е сеприсутен дел од секојдневниот живот во Кина. Корисниците можат да застанат автомобил или да градат такси, да испраќаат пари на пријателите и семејството или да вршат плаќања во продавници. Во 2018 година, некои кинески градови почнаа да го тестираат WeChat за електронски систем за идентификација кој ќе биде поврзан со кориснички сметки, пишува South China Morning Post.

Grab, водечката супер-апликација низ Југоисточна Азија, нуди испорака на храна, возење, испорака на пакети на барање и финансиски услуги и инвестиции.

Зошто Маск сака да направи кул апликација?

За време на разговорот со вработените во Твитер во јуни, Маск истакна дека не постои еквивалент на супер апликација како WeChat надвор од Азија. „Всушност живеете на WeChat во Кина“, рече тој, додавајќи дека видел можност да создаде таква апликација.

Додавањето повеќе алатки и услуги на Твитер, исто така, може да му помогне на Маск да ги постигне своите високи цели за раст на социјалната платформа. За време на разговорот со вработените, Маск рече дека сака Твитер од 237 милиони корисници да порасне на најмалку една милијарда.

Маск и членовите на неговиот близок круг постојано испраќаа пораки за идејата за додавање дигитални плаќања на Твитер, се вели во пораките објавени во фазата на откривање на тужбата меѓу Маск и Твитер. Во текстуалните пораки, Маск разговараше за можноста за ставање на Twitter на технологијата Blockchain, иако подоцна се чинеше дека заклучи дека тоа нема да функционира.

Сепак, крипто берзата Binance, која инвестираше 500 милиони долари во купувањето на Твитер од Маск, создава тим кој ќе работи на тоа како блокчејн и крипто може да му помогнат на Твитер, изјави во петокот портпаролот на компанијата.

Дали други американски технолошки компании го пробале ова?

Да, пишува Ројтерс. „Мајката компанија“ на Snapchat, Snap претходно воведе плаќања од peer-to-peer наречени Snapcash, но таа беше прекината во 2018 година. Фејсбук и Инстаграм, исто така, се обидоа да се прошират надвор од доменот на социјалните мрежи и пораки во е-трговија.