реклама
Каргил, еден од најголемите изнајмувачи на бродови во светот, го истражува погонот со помош на ветер како опција за почиста енергија.
Товарен брод опремен со специјални едра го започна своето прво патување за да проучува како искористувањето на енергијата на ветерот може да ги намали штетните емисии и потрошувачката на енергија во поморскиот сектор.
реклама
Поморската индустрија – која сочинува речиси три проценти од глобалните емисии на јаглерод диоксид и е под притисок од инвеститорите и еколошките групи да ја забрзаат декарбонизацијата – истражува низа различни технологии, вклучително и амонијак и метанол, во обид да се оддалечи од повалканите горива .
Каргил, еден од најголемите изнајмувачи на бродови во светот, го истражува погонот со помош на ветер како опција за почиста енергија.
реклама
Ветерот беше вообичаен начин за придвижување на бродови пред да се префрли на парни и дизел мотори, но сега најчесто се користи само за помали бродови.
„Презема ризик. Нема гаранција дека ќе работи“, рече Јан Дилеман, претседател на одделот за океански транспорт на Cargill.
реклама
Едра со крила високи 37,5 метри
„Но, од нас зависи да и покажеме на индустријата што е можно и се надеваме дека повеќе луѓе ќе стекнат доверба во оваа технологија“.
Петгодишниот „Pyxis Ocean“ беше реконструиран со WindWings, големи едра со крила високи до 37,5 метри поставени на палубата на товарниот брод.
Дилеман рече дека Каргил се надева дека ќе ги надомести трошоците преку заштеда на гориво.
Океанот Пиксис ќе плови од Сингапур и ќе се упати кон Бразил и најверојатно ќе носи товар со жито во Данска, рече Дилеман.
Тој додаде дека бродот тогаш најверојатно ќе остане во северноатлантската област, со цел максимално да го искористи ветрот.
BAR Technologies, која ги дизајнираше чамците за Купот на Америка, ги разви едрата, кои беа направени од норвешката Yara Marine Technologies.
реклама