Во ноември 2020 година, Baby Shark стана најгледаното видео на популарната платформа за стриминг, а сега ја надмина магичната бројка од 10 милијарди прегледи. Детската песна, замислена од јужнокорејската образовна фирма Пинкфонг и изведена од корејско-американската пејачка Хоуп Сегоин, дебитираше во 2016 година и беше вирален хит во Азија, но не потона во колективната свест на Американците дури во 2019 година.

Оттогаш е претворен во ТВ-шоу на Никелодеон, емисија во живо на американските државјани на Вашингтон за време на нивната сезона на освојување на светската серија безбол. Таа дури во еден момент стигна до Топ 40 на Билборд.

Најгледаното видео на Јутјуб покажува две деца кои демонстрираат танц на бебе од ајкула, додека анимирана ајкула и неговото семејство, вклучувајќи го и дедото, мирно пливаат и подоцна се обидуваат да ги фатат децата. Сепак, тие не успеваат и децата ја слават својата безбедност додека ајкулите гледаат од далеку.

Успехот на видеото беше донекаде случаен. Имено, во 2019 година, американскиот извршен директор на Пинкфонг, Бин Џеонг, за Си-Ен-Ен изјави дека компанијата не очекувала клипот да ја постигне популарноста што ја постигнала. За да ја прослави најновата „специјална пресвртница“, Пинкфонг ги покани децата од целиот свет да ги споделат своите моменти на танцување со ајкули со компанијата.