реклама

Добро мислите, но некои од работите што ги правите во обид да бидете учтиви во кафуле, всушност може само да ви предизвикаат проблеми.

Reader’s Digest објави листа на работи кои никогаш не треба да ги правите во рестораните, а листата е направена врз основа на разговори со келнери кои имаат долгогодишно искуство во работа со луѓе.

реклама

Неправилно навртување

Иако сакате да наградите одлична услуга, важно е да знаете дека сите совети обично се споделуваат меѓу вработените заедно. Иако се обидувате да му дадете бакшиш на конкретната личност која ви служела, тоа всушност се дели меѓу целиот тим. Наместо тоа, оставете бакшиш во фиоката или додајте го кога плаќате со картичка.

реклама

Носење миленичиња

Иако би сакале да го доведете вашиот четириножен пријател на „пупучино“, многу кафулиња не дозволуваат домашни миленици. Наместо тоа, земете кафе за да одите каде што е можно и оставете го вашето домашно милениче надвор од кафулето.

реклама

Пребарајте го распоредот на вашиот омилен келнер

Иако ги цените вештините на вашиот омилен келнер, не е соодветно да барате распоред или да ги прашувате другите вработени за нивните часови. Ваквите барања можат да создадат непријатност кај вработените. Наместо тоа, дајте му комплименти на келнерот за добро завршената работа или дајте му дополнителен бакшиш.

Зборувајќи премногу тивко

Иако зборуваме тивко во затворени простории, во бучните кафулиња често мораме да го кренеме гласот. Келнерите претпочитаат јасно да ја слушнат нарачката, затоа не двоумете се да го кренете гласот. Мобилна апликација или парче хартија може да ви помогне ако ви е непријатно.

Замолчете ако не сте го добиле вистинскиот пијалок

Нема ништо лошо во тоа да го барате вистинскиот пијалок што сте го нарачале. Ако келнерот случајно ви донел погрешна нарачка, љубезна жалба може да резултира со нов пијалок без дополнителни проблеми.

Нарачување „вообичаено“

Иако може да изгледа како да заштедувате време со нарачување на „вообичаениот“ наместо конкретен пијалок, тоа може да предизвика поголема конфузија и работа. Наместо тоа, јасно наведете ја вашата нарачка и покажете трпение.

Сакате да го научите келнерот на нови „трикови“

Иако сакате да го споделите вашето знаење за правење кафе, важно е да запомните дека баристите се експерти во својата област. Ако имате совет или трик, прашајте ги прво дали се заинтересирани да го слушнат.

Помага да се затвори кафулето

Ако некогаш сакате да помогнете во чистењето, бидете свесни дека постои политика која точно регулира што можете да направите. Наместо тоа, нарачајте брзо, кажете благодарам и размислете да оставите бакшиш.

Нарачајте “изненадете ме!”

Ако побарате од келнерот да ве изненади и да ви донесе пијалок по ваш избор, можеби само ќе го збуните. Подобро е да бидете поконкретни во опишувањето на вашите преференции, така што вашата нарачка е точна.

Враќање предмети од шалтер

Наместо да се обидувате да се послужите, учтиво привлечете го вниманието на келнерот и побарајте го тоа што ви треба.

Повторување на истите шеги

Иако сакате да ги расположите келнерите, избегнувајте да ги повторувате истите шеги кои често ги слушаат келнерите. Кратка шега е во ред, но погрижете се да не е несоодветна или препотентна.

реклама