Според Њујорк Тајмс, пандемијата влијаела на сите аспекти на животот, од модата до храната, но една работа останала иста – емотиконите што ги испраќаме.

Смајлито со две солзи и широка насмевка е најкористениот емотикон оваа година.

Според конзорциумот Уникод, се повторуваат девет од десет од оние од 2019 година, која беше последната година со објавената листа.

Red Heart беше на второто место, додека број еден не ги изненади експертите.

„Многу луѓе можат да се идентификуваат со тоа, дури и ако статистиката не изгледа сосема исто ако ја прашате генерацијата Z“, вели Александар Робертсон, истражувач во Google.

Гледано од платформи, ситуацијата е нешто поинаква. На Твитер емотиконот со насмевка и со две солзи е на второто место, додека на прво место е емотиконот што плачење.