Одамна е познато дека меѓу најгледаните видеа на Јутјуб е отклучување на разни можни уреди и производи. Секако, тие го знаат тоа и во Гугл, па веќе некое време размислуваат како уште повеќе да заработат од овој популарен тренд.

Размислувајќи за следниот потег во таа насока, нивниот фокус не е само на „распакување“, туку и на други снимки направени од корисниците на најпопуларната видео платформа во светот за разни производи, како и бројни прегледи за „сè и сешто “.

Гугл верува дека големиот број на такви видеа и нивната голема популарност го прават ЈуТјуб идеална платформа за продажба на производи.

Значи, наводно, тие веќе започнале со тестирање на нова опција што ќе им овозможи на корисниците автоматски да го пронајдат производот споменат во видеото од страницата на Јутјуб каде го гледале видеото.

Така, самиот Jутјуб ќе препорача врски до корисници поврзани со производот, што ќе ги однесе до е-продавници, на страниците на производителот, па дури и ќе им препорача уште подобро и повеќе гледано видео во врска со истиот производ.

Според кратките соопштенија од Гугл, споменатите препораки ќе се појават помеѓу препорачаните видеа, а целта е да им се овозможи на корисниците да добијат што е можно побрзо информации за производите што ги интересираат.

Иако има многу малку информации за ова, бидејќи тестирањето е доверено на мала група на луѓе, веќе се појавија првите критики кои шпекулираат дека алгоритмот задолжен за препорачување на производот може да започне да ги „поплавува“ корисниците со различни „спамови“.

Агенцијата Блумберг на крајот на минатата година напиша дека Гугл сака да влезе во „светот на продажба на Интернет“ и со тоа да ги предупреди ЈуТјуберите, од чии видеа генерира големи приходи, да остават линкови до пр. Амазон, eBay, да ги насочи гледачите на видеа директно на локации за шопинг, од кои, се разбира, планира да оствари дополнителни приходи …

Сепак, како што веќе рековме, сè уште нема многу официјални информации за ова, освен дека Јутјуб најпрво ќе им понуди нова опција за купување на корисниците во САД, а дури потоа во остатокот од светот.