Извршниот директор на Фејсбук, Марк Цукерберг денеска претстави серија нови концепти насочени кон „Метаверзумот“, пренесува Гардијан.
Тој најави и дека компанијата ќе го смени името во Мета. Социјалната мрежа ќе продолжи да го употребува своето име, а отсега Мета ќе поседува три големи брендови: Фејсбук, Инстаграм и Ватсап.
Ребрендирањето би можело да биде дел од напорите да се промени репутацијата на Фејсбук и да се сврти страницата по серија критики за односи со јавноста, вклучувајќи дезинформации на неговите платформи, неуспеси во умереноста на содржината и откритија за негативниот ефект што неговите производи го имаат врз менталното здравје на некои корисници.
Republika.mk – содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.