реклама

Илон Маск откри ново лого за Твитер, избирајќи „Х“ направено во „минималистички арт-деко стил“ како дел од ребрендирањето на платформата.

Сопственикот на Твитер навести дека дизајнот ќе биде променет, твитнајќи дека „најверојатно ќе се промени подоцна, дефинитивно ќе биде дотеран“.

реклама

Извршниот директор на Твитер, Линда Јакарино, го потврди изборот во понеделникот со твитирање на дизајнот, пишувајќи: „Х е тука! Ајде да го направиме тоа.”

Маск побарал од своите 149 милиони следбеници идеи за дизајн и се чини дека го избрал логото, кое го покажа во видеото во неделата.

реклама

Логото „Х“ долго време е опсесија на Маск и е неговото име за „апликацијата за сè“ што тој вети дека ќе ја лансира во одреден момент – и се верува дека ќе ја користи платформата на Твитер за да го стори тоа.

Непосредно пред да го купи Твитер во октомври, Маск ја опиша платформата за социјалните медиуми како „забрзувач за создавање X, апликации за сè“.

реклама

Официјалната страница на Твитер на оваа платформа е променета во „Х“, но страницата x.com не е активна.

Патем, некои корисници веќе го гледаат логото X кога ја отвораат страницата или апликацијата на Твитер, додека други сè уште ја гледаат старата сина птица.

– Наскоро ќе се збогуваме со брендот Твитер и постепено, со сите птици – објави вчера Маск на таа социјална мрежа.

Во таа прилика тој изјави дека сака да го смени логото на Твитер и ги праша своите милиони следбеници дали би сакале бојата на позадината на страницата да се промени од сина во црна.

„Х е иднината на неограничените интеракции… глобален пазар за идеи, стоки, услуги и можности“, објави вчера Линда Јакарино на Твитер.

Оригиналното лого на Твитер, сина птица, е дизајнирано во 2012 година и сè уште може да се види на оваа платформа, наведува британската агенција.

реклама