реклама

Авионот е како клацкалка – најмногу шанси за ‘отскокнување’ има во задниот дел на авионот, додека местата во средината најмалку ќе се тресат. Ако ви е ладно, изберете седишта во задниот дел на авионот

Ако секој пат пред да се качите во авион се чувствувате нервозно и почнете да ги просејувате сеќавањата на филмовите во кои патниците во авионот умреле од страв поради турбуленции, громови и молњи или чудни правила кои персоналот на авионот во еден момент ги наметнал преку звучникот. , не грижете се: американските пилоти одговорија на околу 40 најлоши прашања за летање со авион, што засекогаш ќе ве ослободи од стравот од она што може да се случи во воздухот.

реклама

Двапати ме удри гром

Повеќето пилоти го доживеале ова, бидејќи авионите се дизајнирани да бидат погодени од гром. Ќе слушнете голем тресок и ќе видите силна светлина и – тоа е тоа. Нема да паднеш од небо, вели еден пилот од Северна Каролина.

реклама

Турбуленциите (не) се опасни

За пилотите е малку збунувачки што луѓето толку се плашат од турбуленции. Ги избегнуваме, не затоа што се плашиме да не го изгубиме крилото или опашката, или затоа што би биле опасни, туку затоа што се здодевни, вели пилотот Патрик Смит.

реклама

Ако се плашите од летање, резервирајте утрински лет

Загревањето на земјата во текот на денот ги зголемува шансите да се создадат воздушни вртлози, односно да има невреме во попладневните часови, па ако нормално сте нервозни поради летање, претпочитате да летате во утринските часови, вели Џери Џонсон, пилот од Лос Анџелес, известува 24 часа.

Најмирното место за летање е веднаш до крилата

Авионот е како клацкалка – најголеми шанси за ’скок’ има во задниот дел на авионот, а местата во средината најмалку ќе се тресат.

Ако ви е ладно, изберете седишта во задниот дел на авионот

Протокот на воздух во секој авион оди од напред кон назад. Затоа, ако сакате повеќе свеж воздух и не сте отпорни на студ, изберете ги предните седишта. Од друга страна, ако се плашите дека ќе ви биде ладно, побарајте да ве сместат во задниот дел на авионот.

Има причина зошто не користиме мобилни телефони

Ако во моментот на слетувањето, на пример, десетина патници решиле да им се јават на своите сакани во исто време, сигналот на мобилниот телефон може да предизвика инструментите во авионот погрешно да ги прочитаат информациите за оддалеченоста од аеродромот или надморска височина. Затоа – избегнувајте го тоа, вели Џим Тилмон, пензиониран пилот од Феникс.

Слушајте кога бараат да се остават лаптопите

Не ве тераме да ги оставите компјутерите настрана поради електрични пречки, туку затоа што држите смртоносна ракета во скутот. Не би сакале да ве удри во глава ниту MacBook кој лета 300 километри на час. Исто така, не сакаме да ја расипеме забавата со тоа што ќе ви кажеме да ги извадите слушалките, сакаме да се погрижиме да не слушнете ако ви треба, вели Патрик Смит.

Нема персонал кога сакаш

И не е важно што тоа не ви изгледа значајно. Имено, кога сме во воздух и трчаме со нормална брзина, стјуардесите можат без проблем да шетаат низ авионот и да ви послужат оброци и пијалоци. Но, кога ќе слетаме и ќе забрзаме по асфалтот, тие мора да бидат врзани како и сите други патници, вели Џек Стефан, капетан од Анаполис, Мериленд.

Воздушните струи не загрижуваат повеќе од турбуленциите

Кога авион лета ноќе, не можете да ја видите струјата на радарот и може да налета на него со повеќе од 700 километри на час. Струјата крева сè во воздухот, а потоа насилно го фрла надолу, што е многу полошо од турбуленцијата, која вклучува само мало „отскокнување“, вели Џон Ненс, аналитичар за воздухопловна безбедност.

Да се ​​биде на време е поважно од сите во авионот

Од Министерството за транспорт инсистираат летовите да бидат точни, па не може да го одложиме полетувањето и кога знаеме дека треба да примиме 20-тина патници од друг лет.

Авиокомпаниите го „ципираат“ времето

Да, ви изгледа добро: Компаниите секогаш малку го продолжуваат очекуваното време на лет за да имаат „глава“ да го достигнат планираното време на слетување во случај на мало доцнење. Затоа често ќе кажат дека лет кој вообичаено трае еден час и 45 минути трае два часа, вели Ер Трејн Ервејс.

Под притисок сме поради недоволно гориво

Авиокомпаниите секогаш се грижат горивото да се полни до врвот, но во некои ситуации го трошите горивото со носење многу гориво. Имено, кога летате во бура, или летате во круг поради доцнење, ќе потрошите многу повеќе гориво и може да дојдете во ситуација да морате да слетате на алтернативен аеродром за да го наполните резервоарот.

Никогаш нема да ја слушнете реченицата: Еден од нашите мотори откажа

Наместо тоа, пилотите ќе речат: Еден од нашите мотори не функционира. Исто така, никогаш не велиме: луѓе, видливоста е нула, но „не е во согласност со очекувањата“.

Нема „слетување на вода“

Ако тоа се случи, тоа значи дека сте се урнале во океанот, што има сериозни последици.

Вистина е дека пилотите често се преоптоварени

Правилата за работа ни дозволуваат да бидеме на работното место 16 часа без пауза, што е многу повеќе од дозволеното за возачите на камиони. А ние за разлика од нив не можеме да стоиме на страна и да одмориме.

Уште полошо, кога наутро ќе се качите на авион кој полетува во 7 часот наутро, се надевате дека пилотот што управува со авионот е одморен и подготвен. Меѓутоа, хотелите во кои престојуваат пилотите не се најдобри во последно време, па многупати паѓаме навечер поради гласното соседство, вревата и слично, вели пилотот Џек Стефан.

Пилотите се љубоморни на вашата клупа

Понекогаш компанијата не ни обезбедува оброк и нема да предвиди време за јадење, па мораме да го најдеме патот пред да полетаме, вели еден од пилотите во нискобуџетната компанија.

Многу луѓе се разболуваат по патувањето

Да, но не поради нешто што го вдишувале во авионот, туку поради тоа што го допреле. Имено, чистењето на авионот подразбира дека ќе се мие тоалетот, но често не и копчето за отворање на садот за храна, па дури и самиот послужавник и тоа треба да се има на ум, вели Патрик Смит.

Следете ги упатствата на персоналот на летот

Едно е кога на патниците им се појавува знак дека мора да бидат врзани со ремени на нивните седишта. Но, ако пилотите им ги дадат овие упатства на стјуардесите, не станувајте бидејќи тоа е знак дека авионот влегува во турбуленции, вели пилотот Џон Гривс.

Возењето во комбе е полошо од летањето

Луѓето често ме прашуваат што е најлошото нешто што ми се случило како пилот. Не се шегувам кога велам дека е возење со комбе од аеродромот во Лос Анџелес до хотелот, не се шегувам, вели пилотот Џек Стефан.

Слетувањето е показател за вештина на пилотот

Ако сакате да го пофалите пилотот, тогаш оценката „прекрасно слетавте“ е најдоброто нешто што можете да го кажете. Особено го цениме, бидејќи слетувањето не е лесна задача.

Убавото време не е гаранција за пријатен лет

Ако одите од Питсбург до Пили, што е релативно кратко растојание, може да се случи во Питсбург времето да биде добро, а роднините со кои патувате да ви кажат дека е исто и во Пили, но дека има невреме. меѓу двата града, вели Џек Стефан

Патувањето со бебе во скутот е опасно

Покрај тоа, тоа е многу опасно. Имено, доколку дојде до некаков удар или забавување, големи се шансите да го испуштите детето од раце, кое на тој начин станува „проектил“, односно може да прелета низ кабината. Меѓутоа, властите кои дозволуваат дете да вози така пресметуваат дека ако треба да платите за седиште за детето, повеќе би сакале да возите и на тој начин сте уште помалку безбедни, па детето во скут е дозволено.

Остани поврзан

Повеќето од нас ќе имаат постојано врзани појаси дури и кога возат во град со 50 или 60 километри на час. Од друга страна, во авион кој лета повеќе од 700 километри на час, половина од луѓето не носат појас дури и кога е запален знакот дека мора да се врзат. И доволно е авионот да налета на благи турбуленции, па да се удриш со глава во седиштето напред.

Наведнете се наназад, но внимавајте на луѓето зад вас

Ако сакате да се потпрете на седиштето, погледнете зад себе. Немате поим колку лаптопи се скршени од груби патници кои се потпираат на своите седишта без да размислуваат за луѓето зад нив, вели пилотот Џон Ненс.

Не се жалете кај нас за лоша услуга

Ако ви се изгубиле куферите, храната во авионот била лоша или авиокомпанијата ви наплатила се и сешто, не ни се жалете. Платата со текот на времето ми се намалува, бидејќи компанијата ги презема субвенциите за билети кои се прескапи за патниците. Секоја акција на билети оди на сметката на оние кои земаат плати врз основа на тоа, предупредуваат пилотите.

Ние би ви дале чоколади…

О, да – ни недостасуваат и кикиритки, но од нас не зависи дали ќе ги добиете со оброкот, пренесува 24 часа.

Патем – не носиме капи во пилотската кабина

Во филмовите секогаш гледате пилоти со капи и слушалки на главите, што нè прави да се смееме секој пат, вели пилотот Џо Д’Еон.

Има добра причина за се што бараме

Ако ве замолиме да ги подигнете нијансите на прозорците, тоа е за да можат стјуардесите да проценат која страна е полесно да се евакуира, доколку тоа се случи. Ова ќе ја осветли кабината доколку светлата се изгаснат и ќе им помогнат на патниците полесно да се минуваат меѓу себе кога е потребно, вели Патрик Смит.

Само понекогаш го знаеме резултатот од играта

Ние во пилотската кабина не ги слушаме вестите за да го знаеме резултатот од играта, иако може да побараме од контролорите на летот да одат во просторијата за одмор и да го проверат резултатот. Сепак, интересно е што во недела попладне патниците масовно испраќаат стјуардеси во пилотската кабина да се распрашаат за резултатот.

Автопилотот не лета сам

Луѓето често замислуваат дека авионот лета сам, но тоа се многу ретки ситуации. Дури и кога е на автоматски пилот, пилотот ги држи рацете на контролите и гледа за да се увери дека ништо не тргне наопаку. И често се нарушува, велат пилотите.

Оставете ги апостолките во патната торба

Исто така, секогаш ги советуваме децата да патуваат со цврсти чевли, бидејќи тие ќе бидат нестабилни во флип-апостолки во случај на евакуација. Дополнително, тие можат да кинат и ќе останат боси, а можеби ќе треба да одат по врел асфалт или низ плевел, предупредува Џон Д’Еон, пренесува 24.сата.

Можеме да го зголемиме греењето

Дали е ладно во авионот? Предупредете ја стјуардесата за тоа. Имено, постојано се караме со нив за температурата во авионот, бидејќи се во движење и не им е студено, а патниците понекогаш се смрзнуваат.

Еве уште малку вистина

Немаме толку слободно време колку што мислат соседите. Не заработуваме толку колку што мислат нашите роднини, ниту имаме толку „пријатели“ колку што мислат нашите сопруги, вели пилотот од Северна Каролина.

Не барај од мене инструкции за се

Јас сум во униформа, но тоа не значи дека знам се за сите летови и дека можам да дадам прецизни информации за летовите, или за тоа каде и што на аеродромот, на сите што чекаат да се качат. Често сме во овие пристаништа толку кратки што не ни успеваме самите да ги посетиме.

Спиеме во пилотската кабина

Некогаш само треба да го затвориме окото на десет минути, а понекогаш може да биде и подолг одмор, вели Џон Гривс.

реклама