реклама

Според новото истражување, е потребно време да се развие конзистентна рутина за вежбање.

Една неодамнешна студија објавена во списанието Proceedings of the National Academy of Sciences покажа дека времето потребно за воспоставување навика во теретана веројатно трае подолго отколку што би сакале, околу шест месеци, според истражувањето.

реклама

Студијата, предводена од истражувачи од Универзитетот во Чикаго и Универзитетот во Пенсилванија, го истражуваше формирањето навики користејќи алатки кои го следеа однесувањето на неколку илјади луѓе.

Студијата, исто така, мери колку време е потребно на здравствените работници да развијат практики за миење раце.

реклама

„Мислам дека има некои навики кои се поавтоматски и некои кои бараат повеќе труд. И мислам дека вежбањето е едно од оние кои бараат повеќе напор“, вели професорот Џејми Шапиро, кој не бил вклучен во студијата.

За фитнес делот од студијата, истражувачите следеле околу 30.000 луѓе кои биле во 24-часовна фитнес програма во текот на четири години. Резултатите покажаа дека на луѓето им треба околу половина година за да воспостават постојана навика за вежбање.

реклама

Според Колин Ф. Камерер, директор на Центарот за социјална невронаука T&C Chen, истражувачите измериле колку добро може да се предвиди посетата на теретана врз основа на долга листа на променливи, вклучувајќи го временскиот интервал помеѓу посетите, нивната историја во теретана, како многу месеци по ред отидоа, и многу повеќе.

Авторите сметале дека одењето во теретана е воспоставена навика доколку би можеле да предвидат кои денови од неделата испитаниците ќе одат во теретана врз основа на податоците што ги собрале од сите променливи што ги измериле, пренесува klix.ba.

„Според нашите податоци, колку често луѓето одат и дали одат очекувано варира. Во просек, тие поминуваат 22 проценти од деновите, околу еден до два дена во неделата. Да се ​​има навика значи дека можеме да предвидиме што ќе се случи во тие еден или два дена. Ако не, можеме да предвидиме кои денови ќе одите, тогаш тоа го дефинираме како немање навика“, додава тој.

реклама