реклама

Според податоците на Нетфликс од минатата година, дури 100 милиони корисници споделиле лозинки со пријателите или членовите на семејството.

Иако уште во 2017 година, Нетфликс имаше став дека љубовта е споделување лозинки, со текот на времето го променија мислењето, пренесува Zimo.

реклама

Бидејќи растот на оваа видео услуга забави, и се појавија бројни конкуренти, на тимот во Нетфликс му беше јасно дека имаат тешка задача да ги задржат постоечките претплатници.

За да успеат во тоа, тие ставија поголем фокус на видео игрите, воведоа нов модел на претплата заснован на рекламирање, но најзначајниот потег за корисниците беше забраната за споделување лозинки.

реклама

Компанијата, на разочарување на многумина, минатата година почна да ја објавува забраната за споделување лозинки, а неодамна почна да ја спроведува таа најава.

Според предвидувањата на компанијата минатата година, повеќе од 100 милиони домаќинства споделија лозинки за пристап до услугата со членовите на семејството и пријателите.

реклама

Некои тогашни предвидувања велеа дека со забраната за споделување лозинки, постои потенцијал да се отворат дури 50 милиони нови профили на таа услуга.

Сепак, сето тоа беше на ниво на теорија, а некои аналитичари стравуваа дека корисниците може да им го свртат грбот по ваквата одлука, но дури сега откако е воведена забраната, можеме да ја видиме реакцијата на корисниците.

И за Нетфликс, тоа е прилично добро. Според податоците за САД, откако во мај беше воведена забрана за споделување лозинка, јуни донесе рекордно зголемување на бројот на нови корисници.

Податоците за јули, како што објавија на Ројтерс, иако не се во опсег од јуни, исто така покажуваат натпросечен раст, а Netflix додаде 2,6 милиони нови корисници на тој пазар.

Интересно е што речиси четвртина од корисниците кои се приклучија на оваа видео услуга во јули го користат најевтиниот план на Netflix, кој вклучува и реклами.

Ова е зголемување од 4 отсто во однос на претходниот месец и, по ноември минатата година, месец со најмногу нови претплатници на овој план.

Со оглед на тоа што Нетфликс не почна истовремено да забранува споделување лозинки на сите пазари, ќе биде потребен уште еден месец и официјални податоци за да се открие како оваа непопуларна одлука влијаела на глобалниот број на корисници.

реклама