Компанијата „Мета“, која е сопственик на „Фејсбук“ и „Инстаграм“, конечно би можела да го промени своето правило со кое се забранува прикажување на брадавиците на женските гради. Организацијата за контрола на содржината вели дека сегашните правила го ограничуваат правото на изразување на жените, како и на трансродовите и небинарните луѓе.

Поминаа 10 години откако мајките во седиштето на Фејсбук ги доеја своите деца во знак на протест против ова правило и дури сега може да дојде до промена.

Во одлуката на 17 јануари, Надзорниот одбор, независно тело составено од академици, политичари и новинари кои ја советуваат компанијата за нејзините политики за умереност на содржината, препорача Мета да го промени својот стандард за голотија и сексуална активност на возрасни.

Оваа одлука следеше, пишува Гардијан, откако Фејсбук цензурира две објави од корисничка сметка управувана од трансродова и небинарна американска двојка.

Позираа топлес, но со покриени брадавици. Објавата беше придружена со табли за здравствена заштита на транс лицата, а во исто време собираа пари за операција. Постот беше симнат, но по поплаки беше вратен.

Целата кампања #FreeTheNipple стана популарна низ целиот свет, па дури и група инфлуенсери разговараа со Мет, но дури сега се менуваат политиките и правилата.

Republika.mk – содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.