Мегапопуларната игра Candy Crush прослави 10-годишен јубилеј, а по тој повод беше организирано шоу со дронови, кое на некои баш и не им се допадна, пишува Гардијан.

Минатиот четврток, 500 осветлени дронови го осветлија небото над Менхетен во синхронизиран „танц“ за да ја одбележат 10-годишнината од популарната игра како потсетник на нашата мала опсесија со нашите мобилни телефони.

Она што компанијата го опиша како кратка трансформација на хоризонтот на Менхетен во „карневал на отворено“, според Фернанда Романо, директорка за маркетинг на компанијата, беше 10-минутно светлосно шоу, со небото како „најголемиот екран на планета“.

Дроновите полетаа од Њу Џерси и го преплавија небото со симболите на Candy Crush, а шоуто траеше 10 минути. И додека едни со воодушевување го следеа спектаклот, други негодуваа поради можните негативни последици.

Негативни реакции

Меѓу нив е и локалниот демократски државен сенатор Бред Холиман, кој рече дека е „срамота“ што шоуто го „расипало“ познатиот хоризонт на градот „за приватен профит“, а исто така и загрозени птици.

Еден твитер напиша: „Тие испратија стотици дронови да го осветлат хоризонтот на Њујорк со реклама за Candy Crush. Таа е вклучена. Корпорациите ќе го затнат секој квадрат од небото и ќе ги бомбардираат нашите сетила со нездрава храна и реклами за вијагра додека не заборавиме што ѕвездите личеа.“

„Луѓето од Candy Crush навистина ставаат реклами за дронови на ноќното небо над Њујорк“, напиша друг.

Патем, милиони птици преселници минуваат низ градот секоја година, а многу од нив паѓаат во осветлени згради и можат да бидат дезориентирани од предмети како дронови. Компанијата доби специјална лиценца за ревијални дронови.