реклама

Настапот во финалето на победничката Лорин во изминатите дена беше прегледан 12 милиони пати.

На 116 илјади луѓе на YouTube им се допадна Лорин и нејзината изведба, но речиси двојно повеќе луѓе кликнаа на копчето „Не ми се допаѓа“.

реклама

Така, спотот на победникот на Евровизија не им се допадна на 200 илјади луѓе и моментално е најомразеното видео од финалето на Евровизија.

За споредба, видеото од настапот на Фин Карија им се допаднало на 180 илјади луѓе и добило само десет илјади дислајкови. Каарија и неговиот настап се прегледани 8,5 милиони пати од саботата.

реклама

Лорин не се снајде подобро со снимката од настапот што го даде по победата. Настапот им се допадна на 30.000 луѓе, а повеќе од 50.000 луѓе не го лајкнаа.

реклама