ДАЛИ ова беше добра година за серии? Тоа. Дали беше лоша година и за серии? Исто така да. Секоја година е и најдобра и најлоша за серии бидејќи ги има толку многу што веќе не знаете дали има поквалитетни серии или ѓубре. И секој од нив има публика. Колку и да е страшно.

Овој пат ќе се концентрираме на лошото, а ако се прашувате, одговорот е: Да, Netflix води на патот.

Ше-Хулк: Адвокат на законот

На Marvel му снемува идеи и се повеќе се чувствува како исмејување на Марвел во Саут Парк. Самиот наслов на оваа серија е доказ дека сме претерале со овој концепт и колку и да е гледан, ова едноставно не е добра серија.

Некои ќе речат дека барем се обидуваат да направат нешто ново и неочекувано, но ова е повеќе како некој на шега да рекол „ајде да ги собереме Али Мекбил и Халк“, еден од директорите го сфати сериозно и шегата едноставно излезе од контрола. Но, и во тој случај, се чини дека сите тие, со бескрајна низа филмови и низи измачени луѓе, имаат премалку време да посветат на сценариото и специјалните ефекти.

Ова мора да престане, но сите знаеме дека нема.

Пентаверат

Мајк Мајерс некогаш беше еден од кралевите на комедијата. Што и да дојде во рака, ќе биде успех на кино благајните, дури и кога не беше особено инспириран. На хартија, The Pentaverate изгледа како одлична идеја која може совршено да се искористи во ера кога сите се оптоварени со теории на заговор.

Сепак, резултатот е шоу кое незгодно ја балансира линијата помеѓу лошата копија на нешто што веќе го направил и пародија, и тажно потсетување дека Мајк Мајерс го изгубил своето „моџо“ пред 20 години и никогаш не успеал да го врати.

Како го запознав татко ти

Безидејниот и неинспириран обид да се оживее серија која се истроши по четвртата сезона, а потоа се одолговлекува за уште пет сезони, не можеше да стане ништо друго освен ова.

Ако сакате точен опис, размислете HIMYM, одземете го шармот, хуморот, допадливите актери и трагите на оригиналност и ќе ја добиете оваа бледа копија која изгледа како копија на Пријатели од Wish.

Одгласи

Трилерите со близнаци/близнаци се толку добро истрошен концепт што треба да имаат свој поджанр. Но, тоа не значи дека од се не можете да извадите допадливо ѓубре, кое никогаш нема да биде феноменално, туку може да биде феноменално забавно виновно задоволство.

Двајца близнаци водат двоен живот додека еден од нив не исчезне. Изгледа како нешто што може да биде шоу на годината на вашата тетка, но дури и таа не е воодушевена.

Одгласите умираат прилично брзо штом ќе ви стане јасно дека дури и писателите се откажале од идејата дека е можно да се извлечат од заплетканиот хаос во кој се навлекле.

Resident Evil

Да се ​​разбереме, секој кој барем еднаш играл некое од продолженијата на Resident Evil, многу добро знае дека тоа не е видео игра која има добра приказна. Уште повеќе, некои од најдобрите продолженија имаат најлуди заплети кои се одржуваат во живот поради фактот што се работи за забавна игра.

Сепак, обидот на Нетфликс да ја оживее атмосферата на RE и да ја пренесе на малите екрани, очајно пропадна на секој чекор. Што и да беше ова, не ги освои ниту верните фанови на играта, ниту оние кои сакаа добра и забавна зомби серија. Единственото нешто што го добиваме е носталгичната воздишка додека се сеќаваме колку ѓубрените филмови на Мила Јовович беа подобри од овој.

Остани блиску

Имаше ли Нетфликс полоша трилер серија од оваа? Дефинитивно. Дали оваа година сними некоја посмешна серија? Не.

Серијата е заснована на истоимениот роман на Харлан Кобен, а неговата формуларска предвидливост е речиси иритирачки очигледна, во секој поглед. Сè е преполно со клишеа и вообичаени места, од кои некои би простиле ако има и навестување на шарм.

Исто така, кога велиме дека шоуто не е добро, не мислиме дека е незамисливо ужасно, туку едноставно е лесно да се заборави дали ќе завршите после првата епизода или по осмата епизода.

Блокбастер

Тешко е да се одлучи дали најголемиот проблем е тоа што е неподносливо безумен или што е неподносливо неимагинативен во неговото извршување. Приказната за последната видео библиотека на хартија изгледа како солидна идеја која, со вистинските потези и оригинални решенија за сценарио, може да биде многу повеќе од ова. Се разбира, тоа би можело да се напише за која било серија, но ова се чувствува како многу поголема пропуштена шанса.

Тоа не помогна ниту со докажаната актерска екипа, која едноставно немаше доволно материјал за цртање за да функционираат работите.

Списокот на терминали

Во Америка се е политизирано без мерка, а од тоа не се поштедени ниту сериите и филмовите. И како што се очекуваше, 95% од проблемите се вртат околу тоа дали нешто е премногу разбудено или не. Ако некоја серија игра на картата на инклузивност, таа е премногу будна и тоа е проблем, а ако медиумите плукаат на серија која очигледно ги брани конзервативните ставови, тоа е резултат на разбудени шупаци кои мразат се што е американско и тоа е проблем.

Вистината, се разбира, секогаш е некаде на средината, а сè друго настрана The Terminal List едноставно не е добра серија. Од трејлерот можеше да се заклучи дека сè ќе пукне од акција и добри старомодни стрелци, но главниот град на првите две епизоди брзо се истроши и сè се претвора во безличен хаос.

Господарот на прстените: Прстените на моќта

Оваа серија не е толку лоша за да не може да се гледа, но нејзиниот најголем проблем е што се потроши огромниот потенцијал и лудо големиот буџет, што можеше да резултира со нешто подобро од млака постановка, трагикомични дијалози и во основа безлични ликови кои талкаат без опашка. или глава додека постојано најавувате дека нешто интересно ќе се случи.

Ништо интересно не се случува.

Плус, исто така е очигледно дека Амазон беше очаен за сопствената Game of Thrones. И донекаде му успеа бидејќи го доби своето GoT. Поконкретно, последната сезона на GoT, која ги подели фановите на оние на кои навистина не им се допаѓа серијата, оние кои се разочарани, оние на кои им е здодевно и неколкумина кои ќе се потрудат да ве убедат дека вреди да се чека шеста или седма епизода за нешто да се случи.

The Witcher: Blood Origin

Едноставно, спин-офот на Witcher не е добар од повеќе причини, од кои главни се тоа што не го следи книжевниот шаблон и дека ликовите се еднодимензионални скици. Очекувано, онлајн битката повторно се одвива на будното бојно поле.

Сепак, овде има една интересна шизофренија бидејќи истите медиуми чии критичари плукаат по серијата дека не се добри ги напаѓаат фановите кои исто така не ја сакаат серијата и тврдат дека не е добра, но истовремено ги обвинуваат за хомофобија, расизам и намерно уништување на рејтингот.

Да бидеме реални, како и многу други серии годинава, така и оваа има проблем што се сведува на тоа што сценаристите премногу време потрошија за да бидат политички коректни, а недоволно време за создавање квалитетни и слоевити ликови. Или, уште поедноставно – не се доволно талентирани за подобро да ги камуфлираат своите наводно прогресивни идеи.

На прашањето од новинарите да ги наведат причините зошто фановите треба да го гледаат Blood Origin, актерите и креаторите на серијата никогаш не спомнаа ништо поврзано со квалитетот на приказната или слоевитоста на ликовите, туку истакнаа недоследности како првиот геј бакнеж или глувиот лик кој комуницира на знаковен јазик. Освен што ништо од ова не е ново, напредно или особено интересно за никого во 2022 година, тоа е доказ дека инклузивноста се повеќе се користи како изговор за недостаток на квалитет.

И да се разбереме, и The Witcher не беше особено добра серија, но споредено со оваа изгледа како да е направена од Кјубрик.