реклама
Извршниот директор на Twitter, Илон Маск, изјави во саботата дека корисниците на неговата платформа ќе можат да избегнат месечни трошоци и од мај ќе им дозволат да плаќаат по прочитана статија.
Станува збор за нивната услуга „еден клик“, која, убеден е Маск, може да биде вин-вин решение и за медиумите и за јавноста, бидејќи медиумските компании ќе можат на читателите да им наплаќаат повисока цена по напис без да бараат од читателите да платат целосниот износ на претплатата.
реклама
Маск не додаде колкав процент ќе заземе Твитер, ниту ги откри условите што социјалната мрежа ќе ги постави на медиумите.
Дали тоа навистина ќе се случи на почетокот на месецот, тешко е да се каже бидејќи Маск има навика нешто помпезно да најавува, а потоа малку да доцни со имплементацијата.
Rolling out next month, this platform will allow media publishers to charge users on a per article basis with one click.
This enables users who would not sign up for a monthly subscription to pay a higher per article price for when they want to read an occasional article.…
— Elon Musk (@elonmusk) April 29, 2023
реклама
Маск се обидува да ги намами креаторите
Но, можеме да бидеме прилично сигурни дека оваа новина е високо на приоритетната листа бидејќи на Twitter, по низата лоши потези, итно му треба нешто што би можело да ги привлече медиумите и корисниците кои решиле да ја напуштат мрежата и да најдат алтернатива. Алтернативата во овој случај е Bluesky, на кој неодамна од Twitter се преселија големи имиња како Дарт, Дрил и АОК.
реклама
Најавата за новата услуга доаѓа додека Маск се обидува да ги привлече подкастерите и креаторите, сугерирајќи им да почнат да монетизираат содржина преку претплати на Твитер (порано познати како Super Follows) и ветување дека Twitter нема да зема процент во првите 12 месеци.
Сите овие се објективно квалитетни потези кои ја поправаат штетата предизвикана од преземањето на Твитер од Маск и падот на вредноста на компанијата на сума што е повеќе од половина од она што Маск го плати. Twitter Blue не ги надомести загубите предизвикани од заминувањето на огласувачите.
реклама