реклама
ТИКТОК ќе биде официјален партнер на Евровизија втора година по ред, откако Европската радиодифузна унија (ЕБУ) ја избра платформата за пренос на натпреварот во живо, како и за објавување ексклузивни настапи и содржини зад сцената.
Соопштението дојде откако британскиот парламент во четвртокот соопшти дека ќе ја блокира апликацијата во кинеска сопственост од нејзините уреди и мрежи поради безбедносни причини. Мартин Остердал, извршен супервизор на ЕБУ за Евровизија, рече дека „милиони нови евровизиски фанови го открија настанот преку TikTok минатата година и знаеме дека милиони други ќе бидат возбудени за овогодинешниот специјален настан во Ливерпул“.
реклама
„И натпреварувањето на Евросонг и ТикТок обезбедуваат меѓународна платформа за откривање свежа нова музика и уметници и со нетрпение очекуваме да работиме заедно за да создадеме повеќе големи хитови во 2023 година“. TikTok е партнер и со Visit Liverpool, откако англискиот град беше избран да биде домаќин на натпреварот во име на минатогодишниот победник Украина, кој не може да се одржи поради руската инвазија.
Евровизиско село
реклама
Апликацијата ќе промовира слотови за автобуси во градот и ќе известува од Евровизиското село – официјалната фан зона во петок на 12 мај од 18:30 часот.
Сузан Финеган, комерцијален директор за култура во Ливерпул, рече: „Среќни сме што соработуваме со TikTok за да го прикажеме нашиот иконски град на глобалната сцена и да ја раскажеме автентичната приказна за Ливерпул преку очите на посетителите – креаторите на содржината.
реклама
Рич Ватерворт, шеф на операциите на ТикТок за Европа, рече: „Ги видовме легендите на Евровизија кои ги започнуваат своите патувања на ТикТок – како британскиот Сем Рајдер, а евровизиските песни напредуваат на платформата и надвор од самата конкуренција, како Зити Е Буони на Манескин. “
TikTok е во сопственост на кинеската интернет компанија ByteDance.
реклама