Koga станува збор за Филмскиот фестивал во Венеција, Кејт Бланшет има јасна политика за повторно носење на своите креации. Една година откако привлече внимание со серија рециклирани изданија на црвениот тепих, австралиската актерка се врати на Лидо во позната и смела длабока креација.
Бланшет, која е во Венеција за да го промовира својот нов филм „Татко, мајка, сестра, брат“, се појави на премиерата на „Ла Грација“ во прекрасен црн фустан од „Армани Приве“, пишува списанието W.
Како и многу од нејзините претходни избори, ова парче веќе го имаше својот ѕвезден момент – таа првпат го носеше на доделувањето на наградите SAG во 2022 година. Сепак, лесно е да се види зошто одлучи да му даде уште една шанса.
Елегантниот црн фустан се издвојува со својата структура, а во преден план е екстремно длабокото деколте со скапоцени камења кое достигнува речиси до половината на актерката. Здолништето не е помалку интересно, дизајнирано со архитектонски џебови што се истакнуваат на колковите и перце што се влечеше по подот.
Изгледот го надополни со накит од Луј Витон, боб фризура и природна шминка, слична на 2022 година.
Во соработка со долгогодишната стилистка Елизабет Стјуарт, Бланшет го направи повторното носење облека, клучен дел од нејзината филозофија за црвениот тепих. Се чини дека актерката особено сака да ѕирне во сопствената модна архива за време на Венецискиот филмски фестивал.
Минатата година, во 2024 година, таа носеше серија рециклирани комбинезони што ги освежи со интересни детали. За премиерата на филмот „Одрекување“, таа носеше елегантен комбинезон „Армани Приве“, кој го подигна со блескава бисерна огрлица што ја носеше на грбот. Претходно на истиот фестивал, таа рециклира огрлица од Луј Витон од Канскиот филмски фестивал, комбинирајќи ја со друга креација на Армани.
Фото: принтскрин
Текстот Кејт Бланшет го украде шоуто во длабок фустан од Армани во Венеција е превземен од МАКФАКС.