Младен Петров изјави дека само однесувањето на возачот на македонскиот автобус е причина за настанување на таквата состојба и несреќата. Проверени се сите претпоставки за присуство на запаливи течности во автобусот и јасно е утврдено дека такви немало. Според истражителот, истрагата утврдила дека видливоста била добра и немало магла.
Бугарскиот тим истражители, исто така, ја отфрла верзијата дека ознаката можеби е причина за несреќата. Според Петров, хоризонталните ознаки на патот и страничните ознаки биле малку избледени, но не и невидливи.
– Средната, централна линија што ги дели лентите е прилично светла и секако видлива, рече Петров.
Во конкретната ситуација, насочувањето на автобусот на „Беса транс“ од активната коловозна лента и ударот во заштитната ограда довело до продирање и уништување на конструктивни елементи, притисок на резерворот за гориво и компресија на неговата содржина.
– Ова е придружено со обилни искри од триење, кое ја достигнало потребната температура и притисок за да се запали горивото, изјави истражителот Младен Петров.
Тој најави дека сега се чека преглед на мислењето на истражниот тим, кое ќе го вршат обвинители.
– Треба да се вклучат жртвите, роднините на загинатите и преживеаните патници. Нашето мислење е дека нема виновно однесување што е причинско-последична врска за овој резултат, рече Петров, посочувајќи дека истрагата најверојатно ќе биде прекината