Министерката за регионален развој на Бугарија, Виолета Комитова ги презентираше резултатите од увидот по несреќата со автобусот на „Беса транс“ во која 45 луѓе загинаа, а 7 беа повредени.
Како што објави бугарската БНТ, министерката брифирала дека увидот на несреќата со автобусот, настаната на делницата меѓу Драгичево и Горна Дикања е завршен, а биле констатирани и проблемите во патната инфраструктура, што можеби придонеле за кобната несреќа.
На брифингот присуствувале и замениците министри Валентин Граматиков и Иван Шишков, првиот човек на Советот за национална безбедност, Влади Калинов и проф. Божидар Јанев, кој предава на Универзитетот Колумбија и 30 години работи на полето на одржување на мостови во Њујорк, објасни Комитова.
Историјата на овој пат започнува во 2002 година со одобрен технички проект и градежна дозвола. Во 2006 година имало дополнителна дозвола за изградба на патни клучки. Законот 15 е издаден во 2007 година и е автопат со ограничување на брзината од 90 километри на час.
Не е познато зошто во 2013 година брзината била зголемена на 120 километри на час.
Патот до денес не е направен според Законот 16, бидејќи не се завршени постапките за експропријација, објасни министерката Комитова. Во 2012 година, Советот на министри ја прогласил делницата Даскалово – Долна Дикања за национална локација и РИА потпиша нов договор за „Патинвест инженеринг“. Овие планови се едни од бавните процеси во изградбата на патната инфраструктура, појасни министерката.
– Не можеме да потврдиме дека зголемената брзина од 120 км/ч е главната причина за несреќата. Очигледно несреќата не била со голема брзина, но во неа избувнал и пожар. Пожарот е многу чуден настан и веруваме дека тој е главната причина за жртвите. Немаме објаснување како точно изгорел овој автобус – додаде таа.