Најскапиот спонзориран пост е платен 4.000 евра и е повик за заследување на страницата на Димитар Ковачевски. Бројките не се пораснати драматично, досега има 4.670 следбеници на Инстаграм и 41.000 на Фејсбук. Петте најспонзорирани постови не комуницираат никаква услуга или владина политика.
Податоците за спонзорираните објави на премиерот се јавно достапни на алатката на Мета Ad Library чија цел е поголема транспарентност во политичкото рекламирање.
Според податоците прибрани преку јавно достапните бази на компанијата Мета, Димитар Ковачевски само во последните 100 дена потрошил 26 илјади евра за спонзорирање на постови. На овие постови како спонзори се јавуваат СДСМ, владата и други средства за кои не постојат податоци за крајните уплаќачи. СДСМ потврди дека тие плаќаат за спонзорства, додека владата негираше. ИРЛ пронајде пет реклами поврзани со храната во Македонија каде што како плаќач е идентификувана владата.