Разговорите со OpelAI во напредна фаза, дел од стратегијата за внесување на вештачка интелигенција во „јаболко“ паметни телефони Apple е блиску до финализирање на договорот OpenAI неколку недели пред лансирањето на iOS 18 за Apple во iPhone, пренесува Forbes, повикувајќи се на Bloomberg.

Веста за тековните преговори не е нова, но сега изданието цитира „внатрешни извори“ кои велат дека договорот сега е во завршна фаза што значи тоа за потрошувачот?

Во срцето на стратегијата за вештачка интелигенција на Apple е заштитата и безбедноста на податоците на корисниците. На крајот на краиштата, во една од рекламите на Apple стои: „Приватност. Тоа е iPhone“.

Ова е исто така „знамето“ што вее од сите функции на вештачката интелигенција во iOS 18. Обработката на информациите на уредот е побезбеден и подоверлив процес од облак-базиран, бидејќи податоците остануваат на iPhone и не се испраќаат на трети лица. забави.

Вештачката интелигенција бара обука со огромни количини на податоци – голема грижа за производителите на паметни телефони. Имајќи го ова на ум, Apple веќе произведува чипови способни за моќна обработка на информации што ги бараат алатките за вештачка интелигенција, како што е чипот M4 во најновите iPad-и. Кога iPhone 16 ќе биде лансиран оваа година, ќе ги има и овие можности.

Во исто време, Apple става Masovian чипови во своите сервери, што ќе му даде поголема контрола врз способностите за вештачка интелигенција базирана на облак. Ова ќе и овозможи на компанијата да бара приватност на податоците дури и надвор од уредот за некои од неговите карактеристики на вештачка интелигенција.

Конечно, партнерството со OpenAI би можело да го напојува четботот за iPhone. Ова ќе му даде на Apple одлична нова алатка што ја сакаат корисниците, но ќе ја префрли одговорноста за податоците на OpenAI.

Овој потег за преговарање со OpenAI е сличен на партнерството на Apple со Google for Search, кое е старо неколку години и вреди околу 18 милијарди долари. Како што пишува Марк Гурман од Bloomberg, стратегијата за вештачка интелигенција на Apple опфаќа три области:

„Apple не прави свој четбот, но знае дека пазарот го сака тоа, па затоа бара на друго место. Исто како и со пребарувањето“.