Барселона носи „Најк“ од 1998 година, но во последните пет години тоа го правеше иако нема договор со каталонскиот клуб.

До 2016 година, познатиот клуб и производител на спортска опрема имаа договор. После тоа, меѓу нив остана само прелиминарен договор, но тој никогаш не беше официјализиран.

Причините за ова беа недоразбирањата меѓу двете страни, потоа пандемијата на коронавирус и изборот за претседател на Барселона. Тоа, пишуваат шпанските медиуми, доведе до тензии меѓу Барселона и „Најк“.

Во пролетта 2016 година, Барселона, предводена од тогашниот претседател Хосеп Марија Бартомеу, објави продолжување на договорот со „Најк“ до 2028 година, иако оној според кој спортскиот бренд и плаќаше на Барселона фиксни 105 милиони евра по сезона, се уште беше во сила, која може да се зголеми за бонуси до 155 милиони. Според договорот, „Најк“ го обезбеди правото да го користи брендот на Барселона, рекламирање и слично.

Партнерите потоа се согласија да потпишат нов, подетален и, како што е најавено, „конечен“ договор во рок од две години. Сепак, тоа не се случило досега, пет години подоцна. Според Марка, договорот од 2016 година бил услуга на „Најк“ за Барселона, која во тоа време веќе била во голема финансиска криза и итно им биле потребни парите.

Барселона го доби новиот претседател Жоан Лапорта оваа пролет. Тој започна преговори со „Најк“, но се уште нема договор.