Повеќе од 4,5 милијарди луѓе ширум светот користат барем една од сите социјални мрежи
Повеќе од 4,5 милијарди луѓе ширум светот користат барем една од сите социјални мрежи. Ова сочинува околу 57% од светската популација.
А сепак, додека публиката на социјалните мрежи е исклучително разновидна, само мал број компании ги контролираат повеќето од најпопуларните платформи во светот. На пример, Мета на Марк Закерберг има четири од најкористените платформи во светот.
Ова рангирање го договоривме со платформите што секој треба да ги има:
- Инстаграм
Платформата Инстаграм се етаблира како неприкосновен омилен и втор „дом“ на влијателни луѓе, брендови, блогери, сопственици на мали бизниси и сите кои се на социјалните мрежи поради убавите фотографии и модерниот начин на живот. Инстаграм има повеќе од 1 милијарда корисници месечно. Ако некој се прашува дали значителен дел од неговата публика поминува време на платформата, одговорот е речиси сигурен. Дефинитивно да!
Кој е на Инстаграм и зошто?
Инстаграм стана една од најпопуларните платформи за социјални медиуми за тинејџери и млади луѓе. Најголем дел од корисниците се помлади од 40 години.
Содржината што најдобро функционира на Инстаграм:
Прекрасна фотографија, неверојатни визуелни слики, уникатен дизајн, вертикално видео, онлајн продажба.
- YouTube
YouTube е познат како втора најпопуларна социјална мрежа во светот и дел од матичната компанија – Google Alphabet. Покрај забавата и илјадниците часови видео што корисниците можат да ги гледаат, бизнисите ја користат содржината на милиони Јутјубери за да станат попрепознатливи. Од друга страна, рекламирањето пред секое видео го однесе маркетингот на ново ниво. Оваа платформа е неопходна за да достигне повеќе од 2 милијарди корисници месечно.
Кој е на YouTube и зошто:
Публика која консумира видео содржина како средство за едукација или забава. Во последниве години, максимата „Иднината е во видеото“ стана дел од разбирањето за успешен маркетинг!
Дури 73% од луѓето пријавуваат дека редовно користат YouTube, со висока концентрација на возраст од 15 до 34 години. YouTube е широко популарен и кај мажите и кај жените, а користењето има тенденција да се зголемува заедно со приходите и образованието.
Содржината што најдобро функционира на YouTube:
Само видео. Во зависност од видот на бизнисот и вашата публика, и долгорочните и кратките видео содржини можат многу добро да функционираат на оваа платформа. Повеќето гледачи очекуваат комбинација од образование и забава, па без разлика дали ја едуцирате публиката за новите маркетинг тактики, стриминг видео игри или подкасти. Креаторите на содржини работат напорно за да го задржат центарот на вниманието на оваа висококонкурентна видео мрежа.
- ТикТок
Новодојденецот во семејството на социјалните мрежи има помалку од две години, но само во првата година доби повеќе од 1 милијарда преземања на неговата апликација базирана на видео. Денес, се известува дека TikTok има над 800 милиони корисници месечно, што веднаш го рангира меѓу најдобрите платформи за социјални медиуми во светот во однос на бројот на корисници.
Кој е во TikTok (и зошто):
Околу 50% од публиката на TikTok е помлада од 35 години, а поголемиот дел од таа публика е концентрирана на возраст од 16 до 24 години.
Содржината што најдобро функционира во TikTok:
Забавна, интересна, комична кратка видео содржина, обично придружена со мелодијата на актуелните песни.
- Фејсбук
Со речиси 2,5 милијарди корисници месечно, Facebook е најголемата социјална мрежа во светот. Иако речиси сите се на Фејсбук, мрежата разви донекаде негативна репутација по одливот на помлади корисници, кои се повеќе се свртуваат кон други алтернативни сајтови.
Платформата е погодна за секој бренд што сака да има корист од споделување вести поврзани со индустријата, ангажирање (накратко) видеа, графики и други визуелно привлечни содржини – особено ако главната публика е над 30 години. Фејсбук нуди употреба на групи за зближување на заедниците на интернет. рекламирање, но може да биде корисно кога креирате разговор.
Кој е на Фејсбук и зошто?
68% од возрасните пријавиле дека користат Фејсбук, додека 51% велат дека се активни неколку пати на ден. Потрошувачката се распределува прилично рамномерно помеѓу мажите и жените, додека потрошувачите имаат тенденција да станат поактивни со возраста (особено надвор од демографската група над 40+).
Содржината што најдобро функционира на Фејсбук:
Колку е поинтересна, попривлечна или дури попопуларна содржината, толку е поголема веројатноста таа да стане вирална на Фејсбук. Креаторите на содржини на Фејсбук во голема мера се потпираат на кратки, привлечни слики и наслови.
- Твитер
Додека бројот на активни корисници на Твитер е околу 300 милиони месечно, 40% од овие корисници се активни на страницата неколку пати на ден, што сугерира дека публиката што ја користи оваа платформа е многу ангажирана. Популарноста на оваа социјална мрежа е висока меѓу технички подготвените корисници и е особено активна во B2B вертикалите поврзани со бизнисот, маркетингот и политиката денес.
Кој е на Твитер и зошто:
63% од корисниците на Твитер се на возраст меѓу 35 и 65 години, а мажите сочинуваат речиси две третини од сите корисници.
Содржина што најдобро функционира на Твитер:
Твитер стана многу популарна мрежа за најновите вести и директна врска меѓу многу шефови на држави, политичари и духовити мисли на голем број ексцентрични познати личности, кои едноставно се појавуваат и со неколку зборови предизвикуваат „бум“ од коментари и возбуда.