реклама
Тоа е интересна листа на навики на клиентите кои најмногу ги нервираат продавачите. На врвот на листата на работи што потрошувачите мразат да ги прават е оставањето производи на погрешни места, особено кога станува збор за замрзната храна.
Дали некогаш сте отвориле пакет или прелистувате списание додека купувате кога мислите дека никој не гледа? Проверивме кои навики на клиентите се сметаат за непријателски и груби.
реклама
„На тротоар или пат внимавајте да не им пречете на другите. Истото внимание треба да го посветите и во количката“, вели Ник Лејтон, американски експерт за бонтон и водител на подкастот Were You Raised by Wolves? (Дали те одгледале волци?), како што резимира порталот Punkufer.
„Не ги блокирајте премините, не застанувајте и не ја менувајте насоката наеднаш. Следете ги „сообраќајните правила“ и држете се десно“, советува тој.
реклама
Авторката на книгата Модерен бонтон за подобар живот, Дајан Готсман, вели дека во продавницата не треба да ја отвораме амбалажата за да мирисаме, вкусиме или провериме што има внатре. Тој, исто така, предупредува дека луѓето различно го перципираат својот личен простор, па затоа мора да внимаваме да не му дишеме од вратот додека чекаме во ред.
Правилата за безбедносно растојание што ги следевме за време на епидемијата може да бидат претерани во нормални времиња. Сепак, нема да има ништо лошо ако понекогаш се оддалечиме од луѓето кои не ги знаеме кои се околу нас.
реклама
На листата на работи кои најмногу ги нервираат продавачите е оставањето на производите на погрешни места. Понекогаш се предомислуваме додека пазаруваме и сфаќаме дека не ни треба производ кој веќе сме го тргнале од полицата. Но, би било убаво сè уредно да се врати на своето место за да не им наметнат дополнителен товар на претежно недоволно платените продавачи.
Ова уште повеќе се однесува на производите од фрижидерот и замрзнувачот. „Најсебичното и најлошото нешто што редовно го гледам е клиентите што оставаат замрзнати или разладени производи на полица што не е наменета за нив. Не ми се верува дека некој може да биде толку мрзлив“, се пожали Горгаши на форумот Sweetshart. „Дали се премисливте за сирење, стек или замрзната пица? Нема проблем, само вратете го во фрижидер. „Не ми е гајле дали ќе најдам замрзната пица меѓу сладоледите, сè додека е сè уште замрзната“, вели тој.
„Искрено, повеќе би сакал луѓето само да крадат работи наместо да ги фрлаат и уништуваат. Губењето на замрзнати или замрзнати предмети е полошо од нивно крадење. Ќе се расипат и ќе мора да фрлиме совршено добра храна“, пишува тој.
Меѓу навиките кои ги нервираат клиентите повеќе од продавачите е кога клиентот на касата ќе се сети дека нешто заборавил, се враќа назад за да го земе тој производ, додека другите клиенти чекаат. Слично на тоа, на некои луѓе им е досадно да чекаат во ред непотребно само затоа што клиентот пред нив не се подготвил на време. Зошто однапред не подготват готовина или уште подобро картичка за да си го бараат паричникот во чантата?“, прашуваат тие.
Меѓу непопуларните навики е и барањето овошје и зеленчук, а некои луѓе пробуваат многу овошја пред да го изберат вистинското. И без ракавици! Навистина не е учтиво, но се случува. Затоа овошјето и зеленчукот секогаш треба добро да се измијат или излупат.
Меѓу непријатните навики е оставањето на количката на паркинг, каде што го попречува сообраќајот. Сепак, ова се случува поретко во оние продавници каде што треба да вложите пари за да изнајмите количка.
Некои изјавија дека им пречи и тоа што муштериите јаделе и пиеле храна и пијалоци од продавницата пред да платат.
Понекогаш се случува некој да скрши или да истури нешто. Сепак, ова се случува поретко и најчесто случајно. „Затоа имаме чистачи, нема проблем“, вели еден од продавачите и додава дека грубоста многу повеќе му пречи. „Дали е толку тешко да го погледнеш продавачот во очи, да му се насмееш, да се поздравиш и да му се заблагодариш?“, прашува тој.
реклама