реклама
Ниските температури секоја зима им го носат истиот проблем на возачите – како да го загреат автомобилот што побрзо наутро откако бил паркиран цела ноќ на минус.
Некои го палат моторот неколку минути пред поаѓање за да го загреат барем малку, но повеќето брзаат наутро, па дури и ако нивниот автомобил има загреани седишта и волан, обично им е студено во првите неколку минути. или километри.
реклама
На веб-страницата Trusted Automotive Professionals препорачаа метод за загревање на кабината, кој на прв поглед е целосно спротивен на логиката.
Тие препорачуваат доколку немате автоматска клима во автомобилот, да ја поставите температурата на најстуденото поставување кога ќе го стартувате автомобилот, а потоа, откако сте возеле некое време, да ја смените на најтоплата температура најмногу ви е удобно, пренесува City Magazine.
реклама
На овој начин, автомобилот треба да се загрее побрзо отколку ако веднаш ја поставите температурата на најжешката. Логиката е едноставна, бидејќи на тој начин се осигурувате прво (и побрзо) моторот на автомобилот да се загрее до температура која е барем блиску до работната температура, па дури потоа ефективно да ја загрее патничката кабина.
Ако вашиот автомобил има автоматски клима уред, ќе го најде најефикасниот начин да го загрее – но логиката зад тоа е слична, пишува Авто-магазин.
реклама