Луѓето се копнени „животни“. Од друга страна, поголемиот дел од Земјата на планетата сè уште е покриена со вода. Околу 70% од нашето тело е вода. Зар не е логично, тогаш, да се научи уште од мали нозе да се помине во вода?
Бидејќи животот е непредвидлив и не можеме да знаеме во какви ситуации и околности ќе се најдат децата, многу е важно децата да научат да пливаат. Но, не само како кога ги пуштите дома во вода, туку да ги научите навистина да пливаат. Вешто и правилно.
Ова е вештина што се смета за многу важна, бидејќи има ситуации во кои може да се направи разлика помеѓу животот и смртта.
Доколку размислувате на оваа тема, секако размислувате кога е вистинското време вашето дете да оди на часови по пливање. Затоа што, доколку самите не сте вежбале пливање, веројатно ќе научат да ве држат на површина со вас. Да, ова е речиси невозможна мисија за сите оние кои не живеат во градот или барем во близина на град кој има базен, но секој што може, треба навреме да размисли за развивање на оваа важна вештина кај децата.
Американската академија за педијатрија, и покрај тоа што има часови по пливање за бебиња, не препорачува часови по пливање за деца под една година, бидејќи таквите мали деца ги немаат развиено вештините за дишење неопходни за пливање, што значи дека не можат сами да пливаат.
Дополнително, нема докази кои сугерираат дека часовите по пливање на таа возраст би го намалиле ризикот од гушење кај децата. Ништо не може да го замени надзорот од возрасни кога станува збор за мали деца.
Идеалната возраст, според ААП, е околу четиригодишна возраст. Ова е возраста на која децата се развојно подготвени за вистинските часови по пливање бидејќи можат да ги координираат движењата на рацете и нозете, што е клучот за успешно пливање.
„Кога запишувате дете на пливање (ова, се разбира, важи за оние родители кои живеат во градови или во близина на градови каде што има часови по пливање), погрижете се инструкторите кои работат со него да се сертифицирани. Исто така, би било добро тоа да биде училиште кое има паралелки за различни нивоа на напредок, за да може вашето дете да учи со оние деца со кои е на исто или слично ниво и да се пресели во други групи во согласност со неговиот напредок“, велат од академијата.
Всушност, најдобрите програми се оние кои комбинираат фокусирани „строги“ часови и игра, каде децата ги учат клучните вештини, но и имаат можност да се забавуваат.
Затоа, гледајте на пливањето како врзување врвки од чевли, хранење, возење велосипед. Подобро е да заштедите на нови играчки или слатки и да му дозволите на детето да оди на часови по пливање.