реклама

Пред само неколку години, риалити ѕвездата Ким Кардашијан ја обои сопствената облека во кесички чај во бањата. Наскоро, нејзината идеја процвета во брендот Skims од 3,2 милијарди долари, кој ја катапултираше ѕвездата на реалноста во деловен титан.

„Само барав решение за фактот дека сакам да носам облека за обликување и ситуации каде што немаше нијанса на боја што одговара на мојата кожа, а камоли на повеќето мои пријатели“, изјави Кардашијан за Попи Харлоу на Си-Ен-Ен на Самитот „Тајм 100“. во вторникот, додавајќи дека „немало тон помеѓу бледо или црно“ меѓу облеката што го обликува телото во тоа време.

реклама

Скимс е проценет на 3,2 милијарди долари и Тајм го прогласи за една од највлијателните компании во 2023 година. За Кардашијан, целта на брендот беше да ја исполни потребата што не ја задоволуваше постоечкиот пазар, а тоа беше да понуди широк спектар на бои во облека за жени. Нејзиниот бизнис брзо се прошири надвор од Skims, минатата година таа ја основа приватната компанија SKII Partners.

Како што старее, 42-годишната Кардашијан сфаќа дека сега го има луксузот да ги избира луѓето со кои сака да биде опкружена.

реклама

„Ако сте на место и не одвоите време, сфаќате дека апсолутно не сакате да работите со луѓе со кои не сакате да ги поминете празниците и не ви се допаѓаат“, рече таа.

„Во текот на толкав дел од мојата кариера, немав можност да изберам со кого сакам да работам, ниту имав можност да ги запознаам тие луѓе“, рече таа, додавајќи дека апсолутно им верува на луѓето со кои работи денес. .

реклама

Ким ја откри и својата долгогодишна мисија, а тоа е да стане адвокат. Таа планира да полага правосуден испит во Калифорнија во 2025 година.

„Би била среќна да бидам адвокатка со полно работно време и да го правам тоа“, рече таа на прашањето како би се чувствувала доколку се откаже од животот пред камерите.

реклама