реклама

Како да реагираме на ваквите реакции на малолетниците е прашање на кое сите размислуваме. Засега гледаме дека државата ја оставила полицијата да се справува со оние кои се закануваат на социјалните мрежи, но и со оние кои не ја разбираат тежината на сторените кривични дела.

Имитација на момчето кое ги уби учениците и чуварот во училиштето Владислав Рибникар, восхит, исмејување. Сето тоа се непримерни реакции кои може да се забележат на социјалните мрежи во изминатите три дена.

реклама

„Не си фраер ако правиш вакво нешто. Не – ти си фраер ако сфатиш дека нешто не е во ред со тебе и отидеш да разговараш со некого“, вели министерката за здравство Даница Грујичиќ.

Сега има многу повеќе работа за Одредот за криминал со висока технологија, а на полицијата е да ги претражи објавите на Интернет. Прашање е колку ќе има за кои е можно кривично гонење, вели адвокатот Иван Ниниќ.

реклама

„Може да има превентивен ефект врз луѓето да се грижат за тоа што го пишуваат, особено младите, да не се величаат такви појави во општеството, такви појави како овие двајца луѓе во изминатите два дена, но нема да завршат сите овие луѓе. во затвор поради тоа“, вели Ниниќ.

Наместо страв, треба да се бараат причините кои довеле до одредена реакција, сметаат оние кои се занимаваат со правата на децата.

реклама

„Не постои ниту еден надлежен орган за кој можеме да кажеме дека е одговорен за оваа ситуација, ниту треба да биде. Поентата е да се работи со детето на сите нивоа и да се влијае да не се повторат вакви ситуации“, изјави Јелена Пауновиќ, директорка на Центарот за правата на децата.

Министерот за здравство смета дека оние кои го величаат криминалот треба да добијат одговор од мнозинството за да престане ваквата практика.

„Мора да се потсетиме на добрите вести, успесите на овие деца, нивната радост, нивните златни медали на натпревари, тоа треба да биде вест. На тие што прават глупости треба да им се каже на мрежите: „Будала си, не си фраер, не си кул, ти си најобична будала и подобро смири се“, заклучи Даница Грујичиќ.

реклама