Откако раководителите на Нетфликс со години ја отфрлија идејата за воведување реклами, популарниот сервис за стриминг следниот месец ја воведува својата прва поевтина опција поддржана од реклами.

Netflix Basic With Ads ќе започне во САД на 3 ноември во 9 часот наутро по локално време, по цена од 6,99 долари месечно, објави компанијата. Поевтината опција ќе биде достапна во 12 земји: Австралија, Бразил, Канада, Франција, Германија, Италија, Јапонија, Кореја, Мексико, Шпанија, Велика Британија и САД. Прво ќе биде лансиран во Канада и Мексико на 1 ноември.

Basic With Ads ќе биде 3 долари поевтин од Основниот план на Netflix, кој моментално чини 9,99 долари месечно во САД и овозможува гледање на еден уред во исто време.

Претходно, основниот план не поддржуваше HD, но со лансирањето на опцијата поддржана од реклами, Netflix ќе обезбеди квалитет на видео до 720p HD и за основниот пакет поддржан со реклами и за пакетот без реклами. Опцијата поддржана од реклами нема да го вклучува целосниот каталог на содржини на Нетфликс, што компанијата претходно го откри.

Околу 5 до 10 проценти од насловите нема да бидат достапни на Netflix Basic With Ads

„Ограничен број филмови и ТВ емисии нема да бидат достапни поради ограничувањата за лиценцирање, а ние ќе работиме на тоа да го намалиме со текот на времето. Во зависност од земјата, околу 5 до 10 проценти од насловите нема да бидат достапни на Netflix Basic With Ads. “, изјави главниот оперативен директор на новинарите, извршниот директор на Нетфликс, Грег Питерс.

Дополнително, корисниците на реклами нема да можат да преземаат видеа. Запрашан за ризикот членовите на Нетфликс да се префрлат од поскапи опции на претплата без реклами, Питерс рече дека Нетфликс очекува вкупниот приход од опцијата поддржана од реклами да биде „неутрален до позитивен“ во споредба со основниот план без реклами.

„Од наша перспектива, ние не се обидуваме да ги насочиме луѓето кон една или друга агенда“, рече тој. При објавувањето, рекламите ќе бидат долги 15 или 30 секунди (и 20 секунди во Шпанија) и ќе се прикажуваат пред и за време на ТВ емисиите и филмовите.

Планот на Netflix поддржан од реклами во просек ќе трае од 4 до 5 минути реклами на час, приближно во согласност со бројките поддржани од Peacock и Disney+. Новите филмски изданија ќе вклучуваат само реклами пред снимањето за да се „зачува кинематското искуство“, рече Питерс.