За прв пат во историјата „Фејсбук“ почна да ги губи своите корисници. Според извештајот за претходниот квартал, после 18 години бројот на корисници почна да опаѓа.

Од своето основање, Facebook бележи постојан пораст на бројот на корисници. Во текот на јануари е забележан првиот пад на бројот на корисници на глобално ниво. Поради тоа, акциите на берзите паднаа за околу 20 отсто.

Бројот на корисници на Фејсбук падна за околу половина милион во претходните три месеци од 2021 година. Огромниот пад на акциите, кој ја намали пазарната вредност на компанијата, покажува дека промената на корпоративното име во Мета не била доволна за да ги натера инвеститорите да заборават на проблемите и скандали.социјалната мрежа.

Најголеми загуби се забележани во Латинска Америка и Африка. Податоците покажуваат дека компанијата во тој период загубила околу 20 отсто од профитот.

Фејсбук губи милион корисници дневно и во Северна Америка. Проблемот е што најголемиот дел од приходите на компанијата доаѓаат од Северна Америка.

Сепак, Фејсбук и понатаму е исклучително профитабилна компанија, која заработува повеќе од некои земји-членки на ЕУ.

Компанијата „Мета“ освен што губи корисници, се соочува и со транзиција, се натпреварува и со Tick-flow кој има се повеќе корисници.

Компанијата „Фејсбук“, која беше создадена во студентска соба на Харвард во 2004 година, имаше за цел да го поврзе светот преку Интернет и социјалните мрежи.

Само минатата година компанијата оствари профит од 40 милијарди долари, најмногу од рекламирање.